6 kasım 2019 real madrid galatasaray maçı

mgun mgun
geldi yine mel'un günlerden biri daha...

şampiyonlar ligi 2019-2020 sezonu 4. hafta maçı...
tsi 23:00'te bein sports 1 ve cbc sports'tan canlı...

3.5 üst oynayanlar "4.5 üst mü oynasaydık acaba" demeye başladı bile...

götler!
bona fide bona fide
galatasarayımız maçı alırsa başlığın sahibisi mgun sözlüğe nude atacağını az evvel duyurdu. hepiniz şahitsiniz sevgili yazarlar. maçın son düdüğü çalar çalmaz buradayız.
6
no reply no reply
12 dakikada 3 oldu... fatih terim de ; dünyadan büyük hayallerim var diyip milleti gerizekalı yerine koymaya devam etsin. ünal aysal'ın kendisini antrenman esnasında kovduğu söylenir. mustafa cengiz'in yerinde olsam maçın devre arasında kovarım. hiç olmazsa 8-10 falan olursa da tüm dünya skoru değil de bunu konuşur. dert ettiğimiz şeye gel amk!
patron fink patron fink
şanlı galatasarayımızın sırf biz mgun'ın götünü görmeyelim diye işi sağlama alıp 6 yediği karşılaşma.

bize 2 3 yese de yeterdi aslında ama işte galatasaray fedakardır kendinden önce bizi düşünür biliyorsunuz.

6 kasımın da abv.
1
leylasız leyla ile mecnun leylasız leyla ile mecnun
bazıları da sorun fatih terim değil diyorlar. her transfer döneminde aldığı ve sattığı adamlara, harcanan paralara baksın gs liler anlarlar sorunun kim olduğunu. devam edecekse de ocakta 5 transfer daha yapar, temmuzda 10 adam daha alır. böyle böyle takılır.
tarihi tekerrür ettiren maç.
ropte ropte
tek tesellimizin 6. golü 7 kasım'da yiyerek ikinci bir 6 kasım faciasından teorik olarak yırtmış olmamız olan maç agfsgdfhd
2
avangard jazz avangard jazz
fatih terim'in en kadar büyük bir teknik adam olduğunu bir kez daha gösteren maçtır.

adam ikinci yarının başında donk'u alıp defansı beşledi. çok daha büyük bir farkı önledi.
gerçi madrid'de ikinci yarı pek asılmadı, zidane da benzema'yı oyunda tutup hazard'ı falan çıkarıp saçma sapan değişiklikler yaptı, rahata aldılar oyunu.

yine de hocanın donk'u alıp savunma merkezini luyindama-donk-marcao oalrak üçlemesi nispeten daha büyük bir mağlubiyetin önünü aldı.

edit: 6 kasım'da 6 yiyip duruyor elalem, madem 6 fix biz neden 6 kasımda 8 yedik amk ?
heboslukyokyani heboslukyokyani
saat farkından dolayı 6.gol'de 6 kasım'da yenmiştir.

ha gönül ister ki 9 olsaydı da bizim rekor egale edilseydi.^^

vatan millet sakaryacılar'a duyuru. ft denilen kişi egosu ile zamanında gs'den de türk milli takımından da kendini büyük görmüş, açıklamaları ile bu durumu sizin bile anlayacağınız açıklıkta ifade etmiş kişidir.

ayrıca yabancı kuralının kaldırılmasını, 11 yabancı ile sahaya çıkmasını da göz önüne alırsak; bana bu sezonun başından beri yabancı kuralını savundurtmuş, geri gelsin dedirtmiştir.

neden mi? yabancı kuralı varken "hak etmeyen insanlara 1238912 milyon dolarlar veriliyor" deniyordu.. artık gördük ki başta gs olmak üzere 3 büyükler'in transfer komitesi sorunlu..yerli-yabancı meselesi değil.. nerde çöp var 213891238 milyon veriyorlar.. başta gs.. neden gs? 2 yıldır şampiyon, şampiyonlar ligi hakkı var, maddi gücü var (şampiyonluk primi) getirdikleri oyunculara ve oynadıkları oyuna bknz. yani takım kurma gücü 3 büyükler arasında görece en kolay takım bu.. transferlere bknz. neyse "falcao s*ker". ^^

6 yerli ile çıkılsaydı bi ihtimal en azından 2-3'ü miilli takımda 1-2 yıl oynardı.. milli takıma kim gelecek gs'den? bir de ş.güneş'e laf sokuyolardı "gs'den oyuncu yok" diye.. lan gs'de türk oyuncu mu var? ft oynatmıyor ki.. cenk haricinde -ki o da forvetsizlikten- düzgün oynamayan top tepicinin milli takımda ne işi var?