deli gibi saçmalama isteği

1 /
fak badi fak badi
bana geliyor bazen. sadece saçmalamak istiyorum. mantık aramadan, düşünmeden.

mesela şuraya, tam şuraya am yazayım.

yeterince saçma olmadıysa bir de kayısı çekirdeği yazayım. saçma olsun işte.

ampullerin şekli neden öyle diye sorayım.

kedim olsa adı ne olurdu diye google araması yapayım.

pencereyi açıp sik göt pipi meme diye bağırayım.


dünyanın en saçma geyiğini yapayım.

özledim saçmalamayı sanırım.

moral bozukluğu ve 31 isimli filmdeki saçma geyikleri özledim.

farkındalık, baya muz. demeyi özledim.

şu gemiler bile orda yüzerken biz nasıl küs kalabiliriz ki lan demeyi özledim.

yanımda duran sandalyeye tekme atıp kırmak istiyorum mesela.

ya da tavandaki lambaya asılıp dönmek istiyorum ama taşımaz ki beni. taşımasın amına koyim ya taşımasın. kopsun nolcak? benden değerli mi bi lamba?


asansörde kalsam mesela. ama yanımda bilgisayarım olsun. evdeki wireless ağına da erişimim olsun. saatlerce kalayım asansörde.


leyla ile mecnun' da oynamak istiyorum lan. ama böyle en en absürd sahnesinde olmalıyım. dün üşenmedim google maps' ten dizinin çekildiği mahalleyi buldum, o ismail abinin gemilere el salladığı sahili buldum. o bankları buldum. keşke orda olsam dedim. otursam izlesem. ismail abiii diye bağırsam.

hooopp dese bana. abi sıkıldım desem. nasıııllll? dese bana. çıfçıçı çıfçıçı diye ağzımızla müzik yapıp dans etsek.


dur ben balkona çıkıp bağırmaya gidiyorum.
fak badi fak badi
balkona çıkıp dağ başını duman almış isimli şarkıyı söyletir insana.
evet yaptım tam da bunu.

çıktım söyledim. yoldan geçen kadın ve çocuğu baktı bana. anlamadılar. deli heralde diyip kafasını çevirdi kadın.


bi de korkutucu bi şey bu istek. mesela akşam ablanın müstakbel kocasının ailesi yemeğe gelecektir. yemek sırasında mal mal hareketler yapmaktan korkarsın.

o yüzden akşama kadar benim tüm saçmalıkları yapmam lazım.


sünnet fotoğrafım duruyo odada. şu anda göz göze geldik 10 yaşımdaki halimle. pelerinli falan giysiler. lan ne garip milletiz. pipi kesiliyo lan neyin kutlaması bu?

ama benim sünnet düğünüm süperdi. arkadaş çevresinde baya taşaklı olmuştum. dansözler, havai fişekler falan. baya 12 kilo taşak yapmıştı bana o çocuk halimle.

sünnet sonrası paşa muamelesi de güzeldi lan. aman paşam dur kalkma ne istiyosun söyle getirelim.

sonra o dikişler var ya o dikişler. onların amına koyim ben. o dikişler atarken nasıl kaşındı lan. içim gitti bak şimdi.


deli gibi saçmalama isteği zor dinen bir şeymiş sanırım.
fak badi fak badi
ailesel yemek olayının ortasında oooofffff diye iç çekmeye sebep olabiliyormuş.

eniştenin babası noldu senin keyfin yok gibi sanki dediğinde. sessiz sessiz suratına bakmak falan. normalde ayı gibi yemene rağmen, iki kaşık pilavı bile bitirememek. ben hastayım biraz diyip odaya kaçmak. saçmalamak geliyor içimden.
lantis lantis
sık sık rahatlama bahanesiyle yaptığım eylemdir. tabi sonunda çevremden aldığım tepkilerle olduğum yere oturtulurum. sonunda dayanamadılar doktora götürdüler. hakkaten deliymişim. dur lan bu başlık uymadı o zaman bana...
shaunee shaunee
yapacak hiçbişeyin yoktur, canın sıkılır, için bunalır, bi' huzursuzluk gelir oturur, karnına kramplar girer, bişey gelir dilinin ucuna söyleyemezsin, ağlamak istersin ama o gözyaşı bi türlü akmaz gözünden çıldırmak üzeresindir, biriyle konuşmak içindeki sıkıntıyı anlatmak istersin ama onu da yapamazsın, isterik gülme krizlerin başlar sonrasında bir saçmalama alır başını yürür.
1 /