doğum günü mutsuzluğu

3 /
tatito tatito
oluyor lan hakikaten.

sikeyim zaten yaz aylarında doğmuşum. doğum günü de kutlayamazdım eskiden. şimdi kutlamıyorum zaten. ama o zamanlar amını siktiğimin zenginleri tatile giderdi. evde anamın yaptığı keke dikerdim beyaz mumu üflerdim. travmam var bu yüzden. ibneler muza binerken ben götüme yapışmış koltuk kılıfını ayırmaya çalışırdım. mutsuz olurdum haliyle. üstelik hiç doğumgünü hediyesi vermediler bana lan! msn'den smayli yapan 2-3 piçi de yakalattırıp sikicem.

bir de böyle herkes hatırlar diye düşünürsün doğum gününde, kimse hatırlamaz göt olursun ya. işte onu çok seviyorum adkşslkldsşaşlkads. geçen arkadaşın doğum günüydü. sonradan geldi aklıma. işte günün sonuna doğru kutladım. insan evladı adeta sevindi. garibimi de kimse kutlamamış.

ne piç adamsınız lan. kutlasanıza.
danube danube
doğum günlerine çok fazla önem gösteriliyosa ortaya çıkabilecek durum.sabah uyanır uyanmaz bütün günün muhteşem geçeceğini sanarsın ama en ufak aksilikler,organizasyon hataları,beklediğin birinin kutlamaması bile bünyede aşırı hassasiyet yaratır.
ruhum itülü ruhum itülü
20ye kadar dünyanın en kutlu günü olan şeyin, 20ye geldiğinde ''noluyo lan'' dercesine hem mutluluk hem mutsuzluk arası garip bir duyguyla karşılanmasının akabinde 30undan sonra mutsuzluk çizgisinin artmasıyla beraber 40tan sora hiç kutlanılmaması istenilecek şey olması.

çok ironik oldu cümle. hayat da böle ne dediğini anlamaya fırsat kalmadan akıp gidiyor çünkü.

hayat aynen bu cümlenin okunması tarzında akıp geçerken artık bu sene bende 20lerde olmanın verdiği ikilemle kutlayacağım doğum günümü.

şimdiden böyle hissetmeme bakacak olursak 40tan sora doğum günümü hala kutluyor olursam hediye almayı çok sevdiğimden kaynaklanacak olur kesin..

edit:yazım hatası
madeinheaven84 madeinheaven84
çocukken heyecanla beklenen fakat yıllar geçtikçe anlamsızlaşmaya başlayan, hatta çevrenizdeki insanlar tarafından bile hatırlanmayan, "iyi ki doğdun diyen olmadıktan sonra napayım ben bu günü..." diye isyan ettiren ve insanı duyarsızlaştıran günde hissedilmesi kaçınılmaz duygudur.
yedicücesiolmayanbirpamukprenses yedicücesiolmayanbirpamukprenses
24 yaş sonrasına gidiliyorsa, işsizseniz, yalnızsanız ve belirsiz bir yıl daha geçirecekseniz anlamsız yaşlanmaları düşünüyorsanız sadece, işte olan tam da budur, doğum gününüzde mutsuzsunuzdur. bir de bekledikleriniz tarafından hatırlanmıyorsanız facebook üzerine yazılan tarih hatırlatıyorsa insanlara sizi yaşanılan mutsuzluktur.
desek ki hayat güzel desek ki hayat güzel
kendiliğnden tuhaf bir yavaşlığı olan gündür. ben hep çok geç uyanırım mesela. zaten gece 00.00 da beni seven ve doğum günümü yakından takip eden (!) arkadaşlarım, dostum falan mesajını atar, doğum gününe dair herşey 00.02 de bitmiş olur benim için. gün içinde yakınımdaki herkeste bir gerginlik olur, birşeyler bekliyormuşsun gibi davrananlar, hediye diyen var gibi 55 kere hediye muhabbeti yapanlar. akşama da ailemin hala aynı şevkle pasta, mum merasimi; bitti.
ceketimi atarım asfalta yatarım ceketimi atarım asfalta yatarım
sevdiği insanı diğer tüm sevdigi insanlara tercih edip ailesini bile kırmış insanın bu olayı doğum günü üzeri yapması ve doğum gününde o tercih ettiği insanın bile yamuk yapması üzerine yaşanan durumdur. haketmiştir. kimse aramaz.2 kişi doğum gününü kutlar.acı içinde bir doğum günü geçirir. müsyahaktır ona.sen misin aileni başka insana tercih eden.

(bkz: vurun ulan vurun ben kolay ölmem)
3 /