far cry 3

1 /
doomefsanesi doomefsanesi
ilk iki oyunda da başarılı satışlar elde edilince ubisoft, bari üçüncüsünü de yapalım dedi. ilki crytek tarafından geliştirilen oyun, tropik bir adada geçiyordu. ikincisi ise ubisoft montreal tarafından hazırlanmış ve afrika'da geçiyordu. üç numaralı oyun da belki afrika'da geçecektir, ama henüz gelmiş kesin bilgiler bulunmuyor.
antelope antelope
yine tropikal adada geçmektedir.oyunda en çok hoşuma giden şey ilk oyunda olmayan orman hayvanları.ormanda giderken kaplanın ceylanı kapmasına şahit oluyorsunuz.tabi o kaplan ceylan bulamayınca size saldırıyor.

türkçe tanıtım linki :
karate schnitzel karate schnitzel
tek kelimeyle muhteşem bir oyun. xcom: enemy unknown ile birlikte bu yılın en iyi oyunları arasında zirveye oynar. multiplayer ı henüz denemedim, hikayeye bile başlayalı daha 1 saat oldu ama bu kanıya varmamı sağladı far cry 3. devasa ve yaşayan bir adadayız, özgürüz, üstelik sandbox oyunların hastalığına kapılmayıp sinematik bir anlatıma sahip oyun. kontroller de sorunsuz. daha ne ister oyuncu adam. bugün evden çıkmıyorum hanıııım!!
karate schnitzel karate schnitzel
inanılmaz bir bug yüzünden hikayede ilerleyemediğim oyun. toplamda 19 saati buldum ancak garip bir bug yüzünden artık kameramı açamıyorum. geldiğim deepthroat isimli görev ise kamera kullanmamı istiyor. eee, kullandırtmıyorsun kardeşim? böyle hata mı olur lan eşek yüküyle para verdiğimiz oyunda? ubisoft a yazdık ettik ama baktım pek çok kişi bu sorunu yaşıyormuş. umarım kısa sürede yamalarlar.
digital militia digital militia
gelmiş geçmiş en iyi evil karakterlerden birine sahip, oynanış, grafik ve konu açısından tamamıyla bir uyum içinde olan, şahane oyun.

evil karakter vaas montenegro, onu söyleyeyim en başta. bu arkadaş bir uyuşturucu kartelinin elemanı, fakat kendisi akıllı deli diye tabir edilen gruptan. konuşması, tipi, giyinişi, jest ve mimikleri, resmen üzerine özel olarak çalışılmış.

oyunun konusu şöyle; üç kardeş, sevgiliniz ve arkadaşlarınız, pasifik okyanusu'nda bir adaya, kardeşinizin pilot lisansını kazanmasını kutlamaya gidiyorsunuz, fakat yerel gruplardan birinin eline rehine olarak düşüyorsunuz. gerisi bildiğiniz gibi, her şey onları kurtarmak üzerine. zengin bir nonoşun resmen bir spetsnaz alfa oluşunu izliyorsunuz.

oyunda crafting seçeneği mevcut. yani avladığınız hayvanların derisini yüzüp, cephane çantası, cüzdan, eşya çantası vs. yapabiliyorsunuz. bunun yanı sıra bitki toplayıp, belirli özelliklere sahip ilaçlar yapabiliyorsunuz. oyunda sade bir skyrim havası var, çok tadında olmuş.

ubisoft, prince of persia ekibine radiotower olayını yaptırmış. adada belirli sayıda radiotower var ve onları açmanız için tepesine tırmanmanız gerekiyor. bu kuleleri açınca haritanız güncelleniyor ve oyuna yeni silahlar ekleniyor. oyun ilerledikçe tırmanış daha kasış ve sıkıcı hâle geliyor, ama gene de oyunun kalitesine gölge düşürecek bir şey değil.

oyunda outpostlar var, köy gibi düşünün, bunlar düşmanların elinde. sizin göreviniz, buraları özgürleştirmek ve dostlarınıza kazandırmak. yani şöyle ki, siz buralara gidip, buradaki düşmanları öldürdüğünüzde yeni görevlere sahip oluyorsunuz. oyunu uzatan farklı bir özellik kısacası.

skill point olayı da mevcut far cry 3'te. çok komplike bir level up olayı yok, öldürdüğünüz her canlı başına experience puanı kazanıyorsunuz. oyunda stealth takılmak mevcut ki en zevklisi bu. yani düşmanları kurşunla değil, takedown kullanarak kamanızla öldürmeniz. hem daha zevkli, hem daha çok puan veriyor. ana görev yaptıkça yeni özellikler açılıyor. bunların arasında çeşitli takedown teknikleri, daha hızlı koşma, satılan malları daha yüksek fiyattan satma gibi yetenekler var.

oyunla ilgili yazmaya devam ederim fakat spoiler olayına girebilir, o yüzden burada bitirmeyi mantıklı buluyorum. son zamanlarda demeyeyim, genel olarak hayatımda oynadığım en güzel oyunlardan biri, gerçekten sizi uzaklaştırıyor hayatınızdan ve bambaşka bir ada hayatına sokuyor. oyunun kötü diyebileceğim tek kötü yanı, çok kolay olması. kesinlikle ve kesinlikle en zor seviyede oynayın ki o bile kolay gelecek.
sekersizmuhalif sekersizmuhalif
bugün elimi sürmeseydim başka türlü stres atamayacaktım. iyi oldu. tanışmış olduk.

tek kelime muhteşem bi oyun. yelken kanatla uçuşum sırasında ters esen rüzgara kapılıp denize düşmem oldukça zevkliydi. grafik ve oyun zevki açısından ciddi anlamda tatmin etti. henüz bitirmedim, uzun iş olacağa benziyor.
ayrıca kırmızı bis sürmenin tarifsiz zevkini yaşıyorum. devir saatini dahi canlı tutmuş adamlar. denk geldiğinde görevlere onunla gitmek hoş oluyor. bazen bi şeyler içirip, oyun kahramanını tribe sokuyorlar. buralarda izliyorsunuz olan biteni, bazen ise sadece ok tuşlarıyla müdahale ediyorsunuz. ben çözemedim pek, bu yüzden bu kısımlar biraz sıkıcı geldi bana.

öte yandan, oyunu kimse oynamasın diye yapmışlar. i5 işlemci, 2gb nvidia ekran kartına rağmen anti aliasing kapalı oynuyorum. bu zevkin bi bedeli olsun istemişler sanırım.
aragorn reyiz aragorn reyiz
sonu bir acayip olan oyun, iki kere son bölümü oynayıp bitirdim ve şöyle diyorum; keşke citra seçildiğinde seks ten sonra öldürmese mutlu mesut yaşasa diyorum.
lea lea
hiç bitmesin diye yavaş yavaş oynamama rağmen bugün itibari ile bitmiş oyun. sonu fazlasıyla başarılı olsa da mantık hatası olduğunu düşünüyorum.

ilk başta arkadaşlarımı kurtarmam için beni cesaretlendiren gözlüklü şahıs, neden arkadaşlarımı citra'dan kurtarınca beni öldürmeye kalkıyor mesela.
1 /