iyi kahve falı bakarım diyen erkek

çikilops vol 2 canım benim çikilops vol 2 canım benim
valla bakıyorum yalan yok, yüzde 50 yanılma payı bırakıp da bakıyorum hem de, kiminin falını güzel bir şekilde yorumlayıp , çok kısa sürede başlarına gelenlerle teşekkür aldığım olmuştur, bazen de allah belanı versin lan lafını bile işittim, misal yakın bir arkadaşımın falını bakmıştım bundan 3 sene önce, güzel bir ilişkisi vardı yıllarca devam eden, fena sayılmayacak bir işi de vardı, neyse bir kahvede oturmuş muhabbet filan derken, falına bakayım dedim, önce bir git işine dedi, baktım fala, dedim 5 ay içerisinde ilişkin bitecek, işten de atılacaksın.

fal baktığım günden 3 ay sonra sevgilisinden ayrılmış, oğlan aldatmış, çocuk zaten kazanovaydı, bir bokluk olacağı belliydi de neyse konudan sapmayayım, çalıştığı iş yeri küçülmeye gidip işten çıkardılar, bir de işsiz kaldı, şu an nerede ne yapıyor bir fikrim yok, baya bir koptuk, her neyse böyle işte.
lipelda lipelda
böyle bir yavşağı tanıdım ben. sırf evli miyim değil miyim diye sol elimin fotosunu istedi evde. aklıma sonradan geldi tabi. ayy şüphesiz ki erkeklerin en sinsisi ve en sipsisidir. bir de miyendizdi dümbük. vizyonsuz pezevenk.
takyudin takyudin
(bkz:takyudin)
bakmayı kabul edip de bilmediğim yoktur. ağızlar açık kalmıştır.
ama modumda değilim dediğim halde ısrar edenlerde de bir şey çıkmamaıştır.
hodri meydan diyecek kadar idaelıyım bı konuda.

not: bizim burada edite, edit medit diyorlar. edite edit diyen, vali, kaymakam, kayyum ve xırpolardır. ille de imla ille de imla (cc)