kepler laveran lima ferreira

1 /
eskiunited eskiunited
sonunda fabio cannavaro'nun yanına bir stoper monte etmeyi başarabilen real madrid'in bu yılki en iyi transferi. hava toplarında geçit vermiyor, yer alması çok iyi. en az 3 yıl boyunca madrid'in değişmez stoperi olacak.
anarchistrockstar anarchistrockstar
21 nisan 2009 real madrid- getafe maçı türkiye'de oynanıyor ve ben de o maçta bulunuyor olsaydım tribünlerden atlayıp tekme tokat dalmış olacağım adamdır.
o nasıl bir davranıştır bre hayvan! yere düşen adamın sırtına tekme atmak nedir ulan?
maçı izleyenler anlayacaktır öfkemin sebebini...
ispanya futbol federasyonundan ve madrid yönetiminden ağır bir ceza bekliyorum bu herif için. hatta fifa bile karışmalı işe, bu adamın futbol sahasında bulunması diğer oyuncular için gerçekten bir tehlike arz ediyor.
kubuluk kubuluk
21 nisan 2009 real madrid getafe maçının 87. dakikasında yere düşürdüğü rakibine canice iki tekme atmış yaratık. bu hareketiyle 1 yıl süreyle her türlü müsabakadan men cezası almalıdır.

savaşta yerdeki düşman bile öyle tekmelenmez ayıptır.
vela vela
21 nisan 2009 real madrid getafe maçı'n da rakibini ceza sahası içinde yere indirdi.
yerde yatan rakibinin bacaklarına bir tekme salladı, hızını alamadı bir tane de kafasına doğru salladı ama neyseki sırtına falan sürttü geçti.
tanım: anasını bacısını nuri alço'ya emanet ettiğiminin topçusu.
ialleesedat ialleesedat
getafe maçında rakibi javier casquero' yu tekmeleyen, ntv de görüntülerini izlerken ayağımdaki terliği çıkarıp televizyona fırlattıran şahsiyet.insan bu kadarmı onursuz olur arkadaş yahu.ispanya futbol federasyonu 6 maç ceza vermeyi düşünüyomuş.bu adam futboldan men edilmeli.ispanya futbol federasyonu 6 maç ceza vermeyi düşünüyomuş.aynı olay türkiye de bir maçta yaşansaydı ne olurdu düşünmek bile istemiyorum.
regulus regulus
aceto hakkında şu güzel tespiti yapmış, bu adamlı devamlı röportaj veriyor, her konuşmasında da c. ronaldo'yu övüyor. adam neredeyse 10 konuşmasının 9'unda ronaldo'dan bahsediyor, son röportajında da ronaldo messi'den iyi dedi diye anlatan alceto, yancı diye başlık atarak güldürmüştür.
doğru valla.
amanna amanna
barcelona, real madrid'in verdiği paranın 2 katını verse yine barcelona'ya gitmem demiş futbolcu. niye böyle bir açıklama yaptığı sanırım 2.5 senedir başından geçen +18 barça anıları ile açıklanabilir. hem barça da çok meraklıydı zaten seni almaya.
1 /