pizza kuryesini çırılçıplak karşılayan kadın

1 /
neflodi neflodi
olay balıkesir'de yaşanıyor. 26 yaşındaki teşhirci kadın, pizza siparişi verip pizza kuryesini kapıda çırılçıplak karşılayıp kuryeyi dumura uğratıyor.




benzerleri daha önce başta amerika olmak üzere yabancı ülkelerde çokça yapıldı.

not: benzer başlık var mı diye aradım bulamadım, var ise uyarın lütfen.
tarçınlı ıhlamur huzuru tarçınlı ıhlamur huzuru
bu kadar sapık, manyak, takıntılı ve saplantılı psikopatın yaşadığı ülkemizde yapılmaması gereken şakayı yapan kadındır. kendisi için komik bir eğlence olmuş şu an fakat yarın suçsuz günahsız birçok kadının katledildiği bu ülkede, sonradan elini kolunu sallayarak aramızda dolaşmaya devam eden manyaklardan birine denk gelip " bunu o istedi, çıplaktı zaten, canı erkek çekmişti belliydi " tarzı bir yaftalamayla cinayete kurban gidebilir. adam yine sokakta elini kolunu sallayarak dolaşır, bu kadın da canından olduğuyla kalır.
6
meftuh meftuh
tacizdir. çok net. başıma gelse pizzayı suratına fırlatır parasını da almadan koşarak uzaklaşırım. bana denk gelmez ki. bu toplum nereye gidiyor aklım almıyor nasıl böyle olabildik.
the ademm the ademm
madem şakaysa, şimdi ben de buraya çıplak bir fotomu koyayım şaka niyetine dediğim durum. böyle şaka mı olur amk.

tanımadığımız insanlara bu şekilde şaka yapma hakkımız var mı, ben yazın boxerla dolaştığım evimde, kurye gelince bir şort tişort giyorum. neden, çünkü adam neden benim çükümü görsün amk.
yürüyen adam yürüyen adam
daha evvelden instagram meşhuru bir hatun yapmıştı bunu türkiyeden. demek moda oldu bu da. hadi aq madem öyle biz de soyunalım erkekler deyip olayı iyice kızıştırıyorum ve çıplak videomla pek yakında ortalığı sallıyorum.
di mi ama di mi ama
çırılçıplak erkekler ya da insanlara karşı hizmet cezası verilmesi gereken mal. tal taşak kapı açan erkeklere 1 ay boyunca pizza getirsin mesela. videoya çekip ayı gibi böğüre böğüre bu müthiş şakaya hep beraber gülelim.

git abazan sürüsüyle ya da meraklısıyla istediğin boku ye. insanlar çalışırken senin abidik vücudunu görmek, cıvıklığını çekmek zorunda değil.
sana söyleyeceklerim var sana söyleyeceklerim var
her türlü kavrama dair tanımlarımız yerle bir olmakta. dün, yapmadığı ev ödevi için 6 yaşındaki bir masumu döverek öldürenin sıfatı babaydı. bugünse çırılçıplak soyunup, ekmeğinin peşinde olan bir adamı taciz etmek şaka. nereye gidiyoruz?
mechanism mechanism
bu olayda feministlere çakanları anlayamıyorum niye anlayamıyorum küçük bir örnek vereyim. haberlerde gördünüz mü bilmiyorum ama kayseri'nin hacılar ilçesinde 15 yaşlarında 2 çocuğa köpek saldırıyor biri ölüyor diğeri yaralanıyor. (aslında köpek değil biri saldırdı falan diyen de var neyse). şimdi bu olaydan sonra hayvanseverlere çakmak mantıklı mı sizce? tüm köpekleri öldürmek lazım hayvanları savunan hayvanseverler sizin de götünüzü sikeyim demek mantıklı mı?

aşırı uçlar var. dünyada her yerde varlar. böyle bi olay olmuş hayvanları koruyalım onlara mama verelim diye ailenin yanına gitmek hayvanseverlik değil gerizekalılıktır. aynı şekilde burdaki kadının hareketinden sonra "pizzacı kadına bakmamalıydı bile ne var istediğini yapar" gibi şeyler söylemek de gerizekalılık. bu söylediğim şeyler ne hayvanseverlik ne feminizm ikisi de gerizekalılık. o yüzden kavramları sulandırmadan neyin ne olduğunu bilerek eleştiri yapalım.

yarın bir gün başınıza bişey gelse muhtemelen en fazla yanınızda olacak kişiler kadın koruma dernekleri ve feministler. feministlerin size en büyük zararı amerikadaki "ben zenciyim diye böyle yapıyorsun" gibi "ben kadınım diye beni dışlıyorsun" sözüyle sizi darlaması olur. "ben feministim şu adamın sikini keseyim" diyen kişi zaten feminist değil hastalıklıdır ve hastalıklı insanlar her topluluğun içinde var.

kadının yaptığına gelince aşırı bi gerizekalılık var konuşmaya değer bile bulmuyorum.
3
metrodakikemancı metrodakikemancı
ya şu sokaklarda çırılçıplak gezin. herkes kimle istiyosa bi sevişsin öpüşsün, artık kaç zaman sürecekse şu cinsel devrim mi ne olacaksa olsun kurtulak gardaş şu işlerden. kiminin çükünün santiminden kiminin memesinden, kiminin her gece yattığı farklı insanlardan bıktık,usandık, aha geldi şuramıza ya. da yeter ya, kustuk kusacaz artık.jacques fresco idi sanırım bi kabileyi görmeye gidiyor, herkes çıplak, "herkes çıplak olduğu için kimsenin duvarında koca memeli bi kadın fotoğrafı yok" diyordu.katılıyorum. ama bugün saramago'nun körlük romanındaki kadının herkesin yediği boku görüp çıldırma noktasına gelmesi gibi bazılarımız için bu dönem. kimi sokak ortasına sıçıyor,kimi herkesle yatıyor,kimi çüküm büyük diye herkese göstermeye çalışıyor. geri kalanlar aklını ha kaçırdı ha kaçıracak. bak demedi demeyin bu evlerinde sakin sakin oturup ya bu ne iştir allahınızdan bulun diyen insanlar bi gün toplu halde bir çılgınlık durumu yaşayıp adam kesmeye falan başlarsa hiç şaşırmam.
orlov orlov
yaran yanlış okumalar:
(bkz: pizza kulesini çırılçıplak karşılayan kadın)

çıplaklık bir yana bana yapılsa "dalga mı geçiyorsun? amacın ne şimdi? ruh hastası mısın?" der, taciz ihbarında bulunurdum. kapıyı bir erkeğin çıplak açıp beni öyle karşılaması, toplu taşımaya çıplak binmesi ile ne fark var pek anlamıyorum. bunu dünyanın çıplaklığı en normal karşılayan ülkesinde dahi yapsa arkasından "ya kafadan kontak ya da eğlenmek için yapıyor," derler. ancak bir kişiyi onun izni olmadan eğlence nesnesi haline getirmek tacizdir diye düşünüyorum. kamera şakaları için de aynı durum geçerli. ha pekiyi kameraya kayıt altına alındığını bilmiyor ise taciz nerede? çıplaklıkta mı? hayatın olağan akışının dışında olan durumları ancak kendimiz de o eğlenceye dahil olduğumuzda kabul edebiliriz sanırım. mesela evde mevlüt olduğunda anlayışla karşılaşılabileceği ve o hüzne ortak olunabileceği gibi evde düğün olduğunda da eğlenceye katılıp bir dilim pasta yiyebilir kurye. ama eşini döven birini görse ya da salonun ortasına işeyen biri karşılasa onu normalden sapma durumu oluşacağı için hiç de kendi duygu durumunu buna adapte edemeyebilir ve bu da rahatsızlık uyandırır. üzerinde vampir kıyafeti olan biri kapıyı açsa en azından bağlamı kurabilir, "eğlence ya da kostüm partisi var" diyebilir ve normalleştirebilir. ama ne yazık ki çıplaklık toplumlarda henüz normal değil. bu sahneyi bir hollywood ya da bir kuzey avrupa ülkesinde bir film sahnesi olarak görsek bile bir anormallik hissi uyanır. dolayısıyla bir insana normal olmayanın dayatılması yoluyla bir rahatsızlık hissi verildiği gibi diğer yandan da kameraya çekilip eğlence malzemesi olarak kullanıldığı için iki açıdan tacize giriyor konu.

aklıma geldikçe konu açılıyor. doğrunun ve normalin sekülerizm olduğu toplulukta "yılbaşı günahtır" bildirisi dağıtanlar, ne bileyim belçika'da burka giyenler, muhafazakâr toplulukta küpe takanlar rahatsızlık hissi uyandırıyor. bu davranışları normalleştirme ise politik eylemi gerektiriyor. bu da hakikatin (kendilerince) normallestirilmesine yönelik amaçlı bir eylemi içeriyor. o zaman bunlar bizlere "makul" gelirken bu durumda oyle bir amaç da açık değil. dolayısıyla "çıplaklık neden anormal ki?" diye itiraz etmek de pek makul gelmiyor. toplumsal normları bu şekilde değiştiremeyiz. eylem kamusal alanda gerçekleşmediği için de aslında biraz daha ciddi oluyor. görev sırasında mecbur bırakmak gibi. ama net taciz diyemeyebiliriz de. konuyu sosyologlar daha iyi açıklayacaktır ama ne kadar önemli, buna değer mi bilemiyorum.

türkiye'de o kadar şey varken bu giriye bu kadar yazdığım için de kendimi kınıyorum.

edit: çıplaklığa ilişkin toplumsal normlardan kendimizi mümkün mertebe soyutladığımızda bile kuryeyi çıplak kadının karşılaması ile çıplak erkeğin karşılaması arasında bir fark yoktur.
1 /