serpme kahvaltı

4 /
lorquet lorquet
biri bunun adını değiştirmedikçe herhangi bir sempati besleyemem ben buna. serpme ne aq. sanki birazdan vanlı bir dayı gelecek ve tavukları yemler gibi önümüze kahvaltılıkları serpecek gibi: yiyosanız yiyin yemeiyorsanız siktirolun gidin gözümün önünden amına qoduğumun hipsterları sizi. sizi de konseptinizi de ayrı sikerim... kahvaltının bu bölümü hiç bana göre değil.
ama tututp adını le brunch de la vita über uns van gibi bir şey koy. bak böyle bir ad koy o serpme kahvaltı nasıl da tanrıların nektarına dönüşüyor.
o zamana kadar le brunch de la vita über uns van'ımı kendi evimde yapıcam.
4
kahve ve rengi kahve ve rengi
ne kadar da çok düşmanı varmış be. ne kıroluğumuz kalmış ne müsrifliğimiz ne boş gezenliğimiz. tövbe tövbe. hayırr başka bişey için gelin toplanalım linç edelim deseniz bu kadar olmaz. ayıb.
en sevdiğim kahvaltı. kahvaltı gibi kahvaltı. günde 3 öğün kahvaltı yapabilecekler için en dokunaklı tabir. illa dışarıda olmasına gerek yok insan evinde de serpebilir diyecen de dalga geçiyorum sanırlar. neyse hepiniz haklısınız. zaten dışarıda kahvaltıya gideceğimiz 2 kilo kıyma alıp evde köfte yapalım de mi? 3 kuruşluk bi kahvaltı zevkimiz vardı. onun da...
neondental neondental
tam bir para tuzagı müşteri yolma teknigi. sınırsız çay dedikleri çogu yerde soguk ve demsiz olur. özellkle grup olarak kır bahçesi konseptli kent merkezi dışındaki mekanlara giderseniz servis rezalettir.
the red queen the red queen
beğenmeyen gitmez, tercih etmez. "bol çeşit olsun, gözümle doyayım." diyen gider yer. şahsa bir enteresi olmayan konularda hakaret ederek konuşmak kadar itici ne var acaba? itici ve salakça da olabilir.
harmonai harmonai
yine yargı dağıtılmış, biraz duyar sosu eklenmiş ve egolar tatmin edilmiş. burayı son zamanlarda aktif olarak kullandıkça anlıyorum ki birçok insan sürekli kendine yalan söylüyor ve böylece kendini daha iyi bir insan gibi hissediyor. çarkında minik bir dişli olduğunuz bu sistemde gelir seviyenizin üzerinde telefonu almak için kredi çekmiyor, üzerindeki etiket için marka kıyafetler giymeye çabalamıyor, kendinizi kanıtlamak için hiç yırtınmıyor gibi yazın nasıl olsa kim bilecek? şunu da fark edin serpme kahvaltının üç kişilik porsiyon halinde doldurduğunuz tabaklarınızdan pek bir farkı yok. arkadaşlarınla oturup kahvaltı etmenin neden bir kriteri var? insanların kendi kazandığı paralarıyla ne yapacaklarını söylemek, başkasının üzerinden iyilik kasmaktan daha mı kötü sözde müsrif olmak? siz en güzeli bunu bırakın, kaçta uyumamız, uyanmanız gerekiyor bize uygun bir şablon hazırlayın.
mgun mgun
gereksizliğini, pahalılığını bir tarafa çekiyorum isteyen istediği gibi yorumlasın ama asıl sorulması gereken şey şu... o kadar şeyi nasıl yiyorsunuz mq! ben iki dilim peynirle doyuyorum! safi israf lan bu! gerçi israf konusunda verilecek tonlarca örnek var ama işte bu da onlardan birisi...

götler!
nastasya filippovna barashkova nastasya filippovna barashkova
merhaba. ben hepsini yiyorum :d muhtemelen çayı kahvesi derken 1 2 saate yayılan bi seremoni eşliğinde seyrediyor. istanbul'da yaşıyorsanız en güzeli şehrin biraz dışında kalan atlı çiftlik evleri. öyle kahvaltımı edip kalkayım şeklinde değil. etrafı dolaşıyorsunuz, ata biniyorsunuz, sohbet muhabbet oluyor. servis edilen kahvaltılıklar da genelde köylülerin ürünü. börek çörek de kuzineye benzer sobalarda pişiyor. bak nasıl canım istedi yine. bu şehrin göbeğinde kahvaltı edicem derken uğultudan kafanızın sikildiği saçma mekanlar değil. ha bazen mecbur gidiyoruz ama ı ıh. kötü. e yaşanılan yerler de merkezi. arada bi kaçınca değiyor valla verdiğin paraya da aldığın kalorilere de. hem öyle yerlerde yemediğiniz şeylerle hayvanları da beslersiniz. genelde çok uçuk bi fiyat çıkmıyor.
7
acarabi acarabi
2-3 ayda bir, şehrin az dışında, yeşillik ve ağaçlar altında püfür püfür bir lokalde ise ve hele hele malzemeler de fabrikasyon değil ise...
mmmmmm...
frijit bardot frijit bardot
yapanların yağlı kazıklara oturtulduğu ve aristokratlıktan men edildiği kahvaltı türü. alfabenin her harfinden hakaret edilmiş. her ne kadar defalarca kez bu aktiviteyi yapmış olsanız da, görmezden geliyoruz ve bu birleştirici gücü seviyoruz.
4 /