sözlükten birine platonik aşık olmak

kahve ve rengi kahve ve rengi
oldum olası aşk hikayeleri dinlemeyi seviyorum. nasıl tanışmışlar nerde tanışmışlar kim kimi seviyormuş vs ama dedikodu maksadıyla değil. cidden. dedikodu günah yapmayın zaten. nese sırf merakimdan radyo yayınına bakayım dedim ilk şarkıyı anonim biri bi yazara armağan etti. dedi, bunlar hep böyle anonim devam edecek. zaten nick anonim bi de anonim üstüne anonim olacak. (ne kadar cok anonim dedim ) he işte uykum da vardı. kapattım çıktım.
zannımca var böyle şeyler. ufak heyecanlar, büyük sevinçler, genç dimağlar, huysuz hanımlar...
tavsiye verip gideceğim :)
platonik olmayın. zaman geçiyor.
sakil sakil
bu kadar saçma bir şey olamaz. kardeşim burada anonim olmamızın amacı, birbirimize karşı rahat olabilmek zaten. içinden ne geçiyorsa söyle gitsin. hatta içinden geçmiyorsa da söyle. rahat olun yahu. sözlük sizi bu kadar kasıyorsa vakit geçirmeyin burada. ciddi söylüyorum bak. en ufak bir şey hissettiğin anda yapıştır gitsin. ayrıca ben artık sözlükte tanışıp evlenen insanlar görmek istiyorum kardeşim. eski günlerimize dönmemiz için şart bu. itü sözlük'ü her açtığımızda bir evlilik duyurusu görüyorduk. instela'da da görelim. kaynaşın kuzum.